Suflet batran…sau nu?!


Initiata inca de mica, de cartile ce se aflau pe rafturile bibliotecii tatalui meu, in ceea ce numesc spiritualitatea acestei lumi, am crezut ca as putea sa fiu un suflet batran. Am crezut ca inadaptabilitatea sociala si nevoia mea de singuratate sunt semne ale unui suflet batran ce il port. Ce inseamna un suflet batran? Ma refer, desigur… batran astral!

Daca cauti pe google despre sufetul batran, primul link gasit te duce la cele 7 semne care iti indica ce presupune sa fii un suflet batran astral. Asa cum am spus, am cochetat in tacerea mintii mele cu aceste idei de cand eram mica si de atunci am ramas cu aceasta idee in minte.

Cateva indicii ca ai putea fii un astfel de suflet sunt, printre altele, si nevoia ta de singuratate, faptul ca iti gasesti greu prieteni si mai ales un partener, nu ai simtul nevoii de lucruri materiale, ca ai inclinatii spirituale si iti este usor sa faci diferenta intre suflet si spirit si intelegi cu usurinta ca ai un corp astral, unul eteric, etc. Bla… Bla!

Oare, faptul ca sunt un suflet batran astral, ma face acum sa scriu pe blog cand eu trebuie sa impachetez tot ce a mai ramas prin casa ca sa ma pot muta? Este asta intelepciunea unul suflet ce a vazut si simtit multe de-a lungul vietii lui? Daca mai aveam 15 ani asa as fi crezut si mi se parea cu siguranta cool. Acum, ca ma despart doi anisori de cei treizeci care ma asteapta, incep sa ma trezesc la realitatea. „Era” cool a sufletului meu batran incepe sa treaca o data cu inaintarea mea in varsta.: D

Hai sa vedem:

Am tendinta de a sta singura si nu imi plac mereu oamenii?

Da, uneori ma plictisesc asa de rau cand sunt in compania gresita ca imi vine sa plang. Este senzatia aceea, ca timpul trece pe langa tine si nu ai cum sa il opresti. Ca ai vrea sa fugi pana cand gasesti un loc unde poti sa fii singur. Cand esti in compania gresita ai impresia ca ti se consuma energia putina pe care o ai? Hmmm, ma gandesc, acum, ca un suflet batran nu ar lasa sa i se fure energia asa usor? Intrebarea ramane… se poate sa fie tendinta mea de singuratate un semn ca sunt un suflet batran sau ca mama a consumat droguri cand eram eu in burta ei? Cred ca nici una, nici alta. Nu avea mama de unde sa isi procure droguri:).

Ceea ce ar trebui sa gasim atasat link-ului cu cele noua semne despre un suflet batran, este si descrierea cele noua semne cum, ca s-ar putea doar sa te crezi un suflet batran.

Haide sa luam cateva intamplari care iti graiesc ca s-ar putea sa fii de fapt, un suflet tanar aruncat in lume. De aici si expresia mamei mele: Andreea, tu pe ce lume traiesti? Stie mama ceva ce eu nu stiu?

Daca luam exemplul faptului ca am baut o sticla de agheazma, fara sa stiu ca este o licuare sfanta, ma pot scoate cu usurinta din schema celor noua semne care indica ca ai putea fi un suflet batran astral?

Printre multe alte lucruri scoase la iveala, o data cu pregatirea cutiilor pentru mutare, a iesit la lumina si o sticla plina cu agheazma. Nu mi-am dat seama de acest lucru, pana in momentul de fata, cand o data cu ultima picatura de apa ingurgitata, m-a lovit revelatia, ca am baut de sete, toata ziua, doar agheazma. Cu siguranta, daca eram asa zis un suflet batran as fi simtit ca beau apa sfintita, in schimb, eu am baut-o pe toata, ca tare sete imi mai era. Daca m-am purificat, inca nu imi dau seama? Astazi, toata ziua, parul mi-a stat frumos si tenul a fost luminos! Sa fie asta un semn? Nu cred!

Nu am ideea de valoare a lucrurilor materiale in general, dar daca se intampla sa imi placa o pereche de pantofi, as putea face din ei obiect totemic, sa ma rog si sa meditez la ei pana cand vor ajung sa se multiplice in diferite culori si diferite forme. Orice femeie viseaza uneori la asta.

Fac alegeri gresite pentru ca ma entuziasmez rar dar puternic? Ooo… da!!!

Am tendinta sa imi amintesc evenimentele negative mai bine decat pe cele pozitive? Ooo… da!!!

Sunt eu ganditoate si introspectiva? Ooo… da!!! Pana la cel mai mic detaliu totul se diseaca si este gandit si razgandit. Numai ca, uneori, pot fii atat de flower power ca nu gandesc cu saptamanile, pur si simplu aleg sa traiesc.

Pana cand ma voi lamuri cu acest aspect, aleg sa traiesc, sa comunic, sa visez in imagini si scene frumos tapetate pe linia unei vieti inca nedescoperita.

PS: Poate reusesc sa ma si mut, azi!

2 gânduri despre „Suflet batran…sau nu?!

Lasă un răspuns

