Umor


 De obicei, cand trec pe langa domnul de la receptie ma fac ca nu il vad sau ca sunt ingandurata. Nu stiu de ce, dar ma rusinez de el. Azi, mi-a prins privirea inainte sa reusesc sa o retrag. Uitandu-ne unul la altul il salut de plecare cu un la revedere entuziasmat. Trec de el si numa‘ ce il aud Ce domnisoara harnica, gata si munca si cumparaturile. Eu tin in mana o punga plina cu de-ale gurii. Ce bine stie domnul de la receptie ce am in punga! Ii raspund toata un zambet ca da, asa sunt eu, harnica! Sper sa gandeasca asta si prietenul meu! Ma feresc, la timp, sa nu intru in usa de la intrare sau iesire …depinde pe care parte te afli!

Ma gandesc la domnul meu receptionist si zambesc pe strada. Un baiat imi intoarce zambetul. Nu am constientizat, la timp, ca ma uitam la el in timp ce zambeam gales. Stiti, eu il priveam, dar nu il vedeam. Pe trcerea de pietoni, de la vant, incepe sa imi lacrimeze un ochi, sa imi curga nasul. Ajung aproape chioara in autobuz si incerc sa imi compostez biletul. Imi cade umbrela pe jos, ma impiedic de ea, un fir de par ma gadila pe nas si pe gat. Incerc sa nu fac prea mult tambalau in jurul meu, ma asez, in sfarsit, pe scaun. Un baietel de maxim patru anisori se da jos de pe scaunul lui, se uita la mine triumfator in timp  ce isi composteaza si el biletul. Toate actiunile lui se desfasoara sub atenta supravechere a maica-sii. Se intoarce si topaie inapoi, spre scaunul lui. Acum, suntem cumva fata in fata si ne studiem unul pe celalalt. Este un baietel blond, cu obraji catifelati si ochi caprui. Are cizme de cauciuc si geaca army. Se vede, dupa pozitia adoptata ca este tare mandru de el, a reusit sa composteze el biletul pentru muma-sa. Ma studiaza atent. Imi vine sa scot limba la el, de drag. Ii zambesc discret sa nu ne descopere secretul prieteniei doamna mama. El se rusineaza, dar simt ca suntem prieteni. Nu dureaza foarte mult prietenia noastra, pustiul trebuie sa coboare.  Gandindu-ma ce obraji bucalati avea baiatul ma indrept spre usa, sa cobor.  Exact cand se deschid usile, imi dau seama ca eu nu mai locuiesc acolo. Mai am patru statii pana la noua locuinta. Dau sa ma intorc, dar toata lumea vrea sa coboare. …ma gandesc serios sa arunc umbrela!!!

Ma asez la locul meu si imi dau seama ca nu stiu unde am pus biletul dupa compostare. Poate este in husa telefonului? Telefonul il am in geanta. Ma pun pe cautat. O doamna imi spune sa nu mai caut, ca al ei suna. Ceeeeeee? Nu intelegeam! Atunci bag de seama, doamna crede ca avem aceeasi sonerie la telefon si eu caut sa gasesc telefonul ca sa raspund. Ea tine telefonul in mana, se uita la el si acesta suna nebun.Ce se intampla aici? Toata lumea se uita la ea si rade. Eu, sunt din nou fata in fata cu ea si nu pot sa rad. Ma  fac ca imi iau o scama de pe pantalon, ma uit in jos si mustacesc si eu pe furis. Cineva a suparat-o pe doamna foarte rau, nu vrea sa raspunda nicicum.

Vine si randul meu. Imi suna si mie telefonul. Este Cosmin, ma anunta ca sunt baietii sus in apartament si  imi vor deschide ei. Eu nu am cheie de intrat in bloc. Ajung in fata blocului si sun. Unul din baieti se ofera sa vina sa ma ia de jos. Nu functioneaza nici interfonul. Inchid telefonul si ma uit in fata. Usa de la bloc este deschisa. Ooooo, mama ei de treaba! O iau repede, pe scari, in sus.

Ajunsa in apartament, imi dau seama ca humusul meu a ajuns in toata plasa. In apartament sunt lucrari ce ma priveaza de folosirea apei calde, pe care o astept de trei seri, deja!

Un comic de situatie nebun!

 

Ps: ma scuzati pt expresiile colocviale, populare si regionale neacceptate intr-o limba literara actuala.

Lasă un răspuns

